2011/9. Kócsing

 2011.02.10. 18:00

"Ha mindig azt teszed, amit mindig is tettél, akkor mindig azt kapod, amit mindig is kaptál. Ha nem azt kapod, amit szeretnél - csinálj mást!" NLP

Madrid után Budapest fölött is kiderült végre az égbolt... Ami a depressziót illeti, ennél szorosabb már nem is lehetne az összefüggés a napfény és a hangulatom között.

Néhány hete személyi edzősködöm. Megkért egy nem-közeli ismerősöm (ez fontos, nehogy saját dugámba dőljek a végén), hogy beszélgessünk, aztán addig-addig, amíg végül elkezdtem lélekedzeni. Ha a jogosítványom felől érdeklődsz, kismotorra már megvan :-) Amúgy pedig mivel megbízómnak teljesen normális a lelke, az egója is fölöttébb fejlett, terápiáról szó sincs, a beszélgetés pedig nekem se haszontalan. Díjazás most nincs, referenciának szánom az "esetet".

A kismotorról csak annyit még, hogy én is előbb vezettem, minthogy megszereztem a jogsit... Az első blogomban írtam erről, úgy hiszem.

Ami pedig a személyi edzést illeti, nekem se ártana eljárni végre egy konditerembe, hogyan mondhatnám különben jó szívvel bárkinek is, hogy tegyen azért, hogy jól érezze magát a bőrében, nem? Amúgy ha a test a lélek tükre, nekem buddhalelkem van.

 

Címkék: ego coach

A bejegyzés trackback címe:

https://belvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr322651643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása