III. Beavatás

 2010.12.26. 23:29

Folyamatosan havazik. Karácsony lévén az úttisztítók nyilván pihennek, szóval most valóban és tökéletesen hófehér a táj. Jó ilyenkor az otthon melegében forralt borral a kézben elmerengni ezen a 2010-es éven.

Sok minden történt, lehetőséget kaptam, éltem is vele, igyekeztem megfelelni, teljesíteni, tanulok folyamatosan, igen, iskolába is járok, idestova örökké tanulok. Megvagyok, jól vagyok. Túl egy nagy krízisen, majd egyszer erre is sort kerítünk.

Ami a barátokat illeti, tudom, akkor is ott vannak, amikor nem látjuk őket, mint a csillagok, olyanok ők.

Az egyik barátomat kisegítettem a bajban - ennek már fél éve. Azóta sem sikerült jobb helyzetbe kerülnie, én meg csak várom a pénzt.

Neked hogy telt ez az esztendő?

Tudod, mit jelent beavató irodalom? Ha megértél már arra, hogy kinyerd az életedben rejlő esszenciát, a plusszt, ami kérdéseket és válaszokat rejt, megtalálod a beavató irodalmat, erre mérget vehetsz.

Címkék: beavatás

A bejegyzés trackback címe:

https://belvilag.blog.hu/api/trackback/id/tr192540899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása